לטוס מכאן: אלפים מבקשים להיות נספחים מסחריים

    דוד קורצווייל No Comments on לטוס מכאן: אלפים מבקשים להיות נספחים מסחריים
    16:26
    21.05.24
    מנחם טוקר No Comments on ממתי מותר להסתפר השנה: פולמוס הלכתי מרתק ב'זמן אוויר'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה דיווח בימים האחרונים להנהלת משרד הכלכלה על מספר חריג וחסר תקדים של מועמדים אשר השלימו את הגשת מועמדותם לקורס נספחים מסחריים – כלכליים של המינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה. על פי הדיווח, כ- 2,200 מועמדים הגישו מועמדות לקורס שצפוי להיפתח באפריל 2014.

    מועמדים אשר ישלימו את תהליכי המיון השונים, הכוללים ראיונות אישיים, מבחני ידע כללי, מבחנים פסיכוטכניים ואחרים, יידרשו להשתתף בקורס הכשרה ייעודי בן 12 שבועות – המתקיים פעם בשנתיים בלבד – שיכשיר אותם ויקנה להם ידע נרחב בתחומיי פעילות משרד הכלכלה – התעשייה, התעסוקה, הסחר הבינלאומי, השקעות ההון, הצרכנות והמו"פ וכן בתחומיי הדיפלומטיה, התיירות, הטכנולוגיות החקלאיות, הדוברות, ההסברה והשיווק.

    בוגרי קורס הנספחים המסחריים – כלכליים ישולבו, מיד עם תום קורס ההכשרה, במינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה, האמון על גיבוש מדיניות הסחר הבינלאומית של ישראל בפרט ויחסי החוץ הכלכליים של מדינת ישראל ככלל.

    הנספח המסחרי נחשף בעבודתו לכלל הסקטורים של התעשייה הישראלית, לרבות מגזר העסקים הקטנים והבינוניים, חברות הטכנולוגיה על סוגיהן, חברות ישראליות בתחום השירותים, מוסדות מחקר, מרכזי ניסוי בתחומים שונים וענפים מגוונים ובכך הופך בעצמו לצומת של מידע, ידע וקשרים, הן במדינת השירות והן בישראל.

    הנספח פועל בהתאם למדיניות משרד הכלכלה וממשלת ישראל במטרה להגביר את התחרותיות של התעשייה הישראלית בשווקים הבינלאומיים, להרחיב את היקפי הייצוא ומגוון המוצרים המיוצאים כחול לבן, לסייע ליזמים, תעשיינים וחברות בתחום השירותים לפרוץ לשווקי העולם ולהשתלב בפרויקטים בינלאומיים ולייצר הסכמים המרחיבים את היקפי הייבוא ותמהיל המוצרים המיובאים במאמץ להוריד לצרכן הישראלי את יוקר המחייה. כמו כן, שותפים הנספחים המסחריים – כלכליים בביתנים לאומיים של מדינת ישראל בתערוכות בינלאומיות מובילות, בייזום והוצאה לפועל של משלחות עסקיות ובסיוע פרטני לחברות שונות ומגוונות.



    0 תגובות